About Media Mate Consultancy / Mengenai Media Mate Consultancy



 MEDIA MATE CONSULTANCY 


MEDIA MATE CONSULTANCY comprises of hands-on and experienced media communication industry practitioners. We are willing to listen and understand you, your business and the media you are comfortable to work with. 

Business can be challenging especially during this time. A good product should not end up in the store.  We provide a good professional media consultation free-of-charge (Normal consultation fee is RM100/30-minute). We also produce relevant, more effective content/messages and choose appropriate media platform. Good content is not sufficient, they are only good when placed on the right platform. Our media placement services include multimedia press release platform, internet profile listings and digital center for business references. In short, you will get the benefit of publicity, advertising and content marketing at the lowest cost (Service starts at RM350 only).  

We are here to lighten the load off your shoulders. Let us handle content and communications in your business, so that you could manage other equally-important matters better - get in touch to start enjoying our services today.



================================================



 MENGENAI MEDIA MATE CONSULTANCY





MEDIA MATE CONSULTANCY ialah sebuah agensi media, terdiri daripada pengamal media yang berpengalaman dan berkemahiran terkini. Kami sedia mendengar mengenai anda, bisnes mahupun tentang ciri-ciri syarikat media yang anda senangi untuk membantu.  

Setiap bisnes pasti ada cabaran, apa lagi ini. Sesuatu produk tidak sepatutnya tersimpan di dalam stor buat selamanya. Justeru, sebuah pelan tindakan komunikasi pemasaran yang lebih baik wajar diusahakan agar bisnes berterusan, jumlah pelanggan tidak  berkurangan, manakala jualan dapat ditingkatkan. 
     
Kami tawarkan khidmat konsultasi media secara profesional dengan percuma (Kos konsultasi sebenar, RM100/30-minit) bagi atasi isu jualan atau langganan yang berkait dengan hal komunikasi, saluran media serta mesej syarikat anda. Di era digital ini, media dan komunikasi sama penting dengan hasil jualan mahupun langganan. Konten yang baik sahaja adalah tidak memadai sekiranya tidak ditempatkan di platform yang betul. Kami menawarkan khidmat pembikinan konten dan juga penempatan konten di pusat sehenti global press release, direktori profil bisnes di internet dan pusat rujukan perpustakaan digital. Pendekata, anda akan perolehi manfaat dari publisiti, iklan dan juga 'content marketing' di media menerusi perkhidmatan kami dengan kos yang terendah (Kos khidmat bermula hanya dengan RM350 sahaja).   Perkhidmatan kami adalah untuk meringankan beban anda. Izinkan kami tangani isu media dan komunikasi syarikat anda supaya anda boleh membereskan hal-hal  yang lain dengan lebih baik.

Hubungi kami dengan segera. 

Alamat Perhubungan:

No comments: